Calle Francesc Moragas (Manresa)
Piso
Ref. P9132226.000 €
Foto 1 de 20
Ref. P7035
Pis en venda a Bases de Manresa. C/ Grife el Pelos.
Si vols viure a la zona més cobdiciada de Manresa aquesta es la teva oportunitat! Us presentem aquest magnífic pis de 3 dormitoris amb plaça d'aparcament en una de les millors finques.
Accedint a l'immoble des del rebedor disposem d'un bany de cortesia, seguidament podem veure un ampli saló menjador amb sortida a un gran balcó que recorre tota la façana del pis, per la seva orientació sud / oest gaudeix de gran lluminositat,
A tocar del saló disposem d'una pràctica cuina independent, amb bona capacitat de mobiliari, gaudeix dels mateixos privilegis, ja que també té sortida al balcó de la façana principal.
El distribuïdor ens dona pas a la zona de nit, on trobem 1 bany complet amb banyera i 3 dormitoris, 1 principal doble que te accés al mateix balcó de façana i 2 individuals interiors amb obertures.
A la mateixa finca disposem d'una plaça d'aparcament inclosa en el preu.
La propietat compta amb un parc enjardinat d'ús exclusiu per a la comunitat.
Recomanem aquest immoble per les següents característiques:
Emplaçament zona Bases de Manresa. Estat excel·lent de l'immoble. Agradable i molt assolellat. Ampli balcó a façana. Bon veïnat. Plaça d'aparcament inclosa en el preu.
Qualitats: Terres de gres i parquet, fusteria interior de faig, tancaments exteriors d'alumini D/V i trencament de pont tèrmic, persianes motoritzades, llums al·lògenes, aire condicionat fred/calor...
Nº de registro VCB1DWSVF
El precio anunciado no incluye los impuestos ni los gastos de notaría y registro.
Comercializa Vital Immobles, Pompeu Fabra, 7 baixos, 08242 Manresa · Tel. 931 31 43 50
Registro AICAT n.º 6987 · API n.º 2119
Ctra. de Santpedor-Bases de Manresa
Verlo en el mapa de inmueblesUbicación aproximada. Por privacidad de quien vive aquí no marcamos la dirección exacta: se la damos al concertar la visita.