Saltar al contenido
  • Piso en Manresa — Foto 1 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 2 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 3 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 4 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 5 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 6 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 7 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 8 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 9 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 10 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 11 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 12 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 13 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 14 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 15 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 16 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 17 de 18
  • Piso en Manresa — Foto 18 de 18

Foto 1 de 18

Ref. P7045

Descripción

Al carrer Cintaires.

L’immoble té una superfície útil de 100 m2 i està situat a la segona planta de l’edifici, compta amb ascensor i tan sols dos veïns per replà.

El pis té una molt bona distribució, quedant la zona de nit aïllada de la zona de dia.

Accedint a l’immoble hi trobem un distribuïdor que ens condueix a la cuina, al menjador i un bany.

La cuina està totalment reformada, amb grans armaris lacats i una àmplia superfície de treball de Silestone, els electrodomèstics són de la firma BOSCH i l’espai permet encabir una taula i cadires, és una cuina agradable gràcies a l’obertura exterior que ens proporciona una bona entrada de llum solar.

Al costat de la cuina hi trobem el menjador, és de generoses dimensions i disposa de sortida a balcó de façana, el terra és de parquet de fusta natural i el sostre també està revestit, el conjunt hi dona un caire molt acollidor.

El passadís que ens condueix al bany de cortesia està tot equipat amb armaris encastats a conjunt, compta amb una gran capacitat d’emmagatzematge.

Al bany hi trobem un plat de dutxa amb mampara de vidre, com tot l’immoble es troba en excel·lents condicions.

L’ampli rebedor ens condueix a la zona de nit, en primer lloc hi trobem un gran bany, aquest està equipat amb banyera, sanitaris i mobiliari en perfectes condicions. Més endavant disposem d’un pràctic safareig, amb obertura a un cel obert on poder estendre la roba.

Fel que fa als dormitoris, hi trobarem 2 individuals amb obertures i 2 dobles grans, un gaudeix d’una sortida al balcó de la façana posterior i l’altre d’una finestra que ens dona al mateix balcó.

L’immoble disposa d’un traster.

Si busques un pis espaiós i ben emplaçat, amb millores i un estat excel·lent... Aquesta és una molt bona opció.

Recomanem aquest immoble per les següents característiques:

Estat impecable.

Zona molt tranquil·la i propera a les Bases de Manresa.

Orientació Est – Oest, sol de matí i tarda.

Ascensor.

Traster.

Qualitats:

Cuina ofice nova, electrodomèstics BOSCH, terres de fusta natural, tancaments exteriors d’alumini doble vidre, fusteria interior de faig, armaris encastats, calefacció de gas natural, porter automàtic, ascensor, traster...

Características

Tipo
Piso
Operación
En venta
Superficie construida
110 m²
Superficie útil
100 m²
Habitaciones
4
Baños
1
Aseos
1
Planta
2ª
Estado
En buen estado
Antigüedad
Entre 30 y 50 años

Interior

  • Calefacción · Gas natural
  • Armarios empotrados · Más de 2
  • Lavadero
  • Suelo · Parquet
  • Carpintería exterior · Aluminio
  • Doble acristalamiento
  • Puerta blindada
  • Exterior
  • Interior
  • Soleado

Exterior

  • Balcón

Edificio y servicios

  • Ascensor
  • Trastero
  • Portero automático

Certificado energético

En trámite

Impuestos y gastos

ITP
Al tipo vigente
Gastos notariales y registrales
Según arancel
Propietario gran tenedor
No

El precio anunciado no incluye los impuestos ni los gastos de notaría y registro.

Comercializa Vital Immobles, Pompeu Fabra, 7 baixos, 08242 Manresa · Tel. 931 31 43 50
Registro AICAT n.º 6987 · API n.º 2119

Zona — Manresa

Ctra. de Santpedor-Bases de Manresa

Verlo en el mapa de inmuebles

Ubicación aproximada. Por privacidad de quien vive aquí no marcamos la dirección exacta: se la damos al concertar la visita.

Inmuebles similares

Volver a los inmuebles↗

170.000 €

Calle CINTAIRES

Contactar