Carrer Francesc Moragas (Manresa)
Pis
Ref. P9132226.000 €
Foto 1 de 31
Ref. P-1405
**Pis en venda a Manresa Centre – Carrer Era d'Esquerra**
Descobreix un immoble que et deixarà sense alè! Aquest encantador pis, totalment reformat i decorat amb gust, és un autèntic oasi urbà on només necessitaràs portar les teves maletes.
Amb una superfície de 85 m², aquest magnífic pis ofereix una distribució excepcional. Consta de una cuina office, un saló acollidor, 3 dormitoris, 2 banys, balcons i una terrasseta privada, perfecta per gaudir dels teus moments de relaxament.
**Detalls que enamoren: ** La reforma ha respectat l'essència original de l'immoble, amb espectaculars terres hidràulics i sostres de 3 metres d'alçada adornats amb motllures. Els porticons exteriors i interiors afegeixen un encant especial que et farà sentir a casa des del primer moment.
Accedint al pis, seràs rebut per un rebedor lluminós amb una obertura que connecta amb la façana posterior. El passadís t'immergeix a una espectacular cuina office, totalment equipada i decorada amb detalls en daurat que combinen perfectament amb la calidesa de la fusta i el blanc del mobiliari. Dues portes de fusta i vidre doble separen aquesta zona d'una magnífica tribuna que acull un espai de despatx, amb sostres de volta catalana i grans finestrals que inunden l'espai de llum natural.
El saló, decorat amb molta cura, és un refugi ideal per veure la televisió o gaudir d'un bon llibre, amb accés al balcó que aporta un extra de lluminositat.
Els 3 dormitoris, orientats a la façana principal amb sol al matí, ofereixen un entorn tranquil. El dormitori principal, ampli i acollidor, té accés a un balcó i connexió amb un segon dormitori actualment utilitzat com a vestidor. El tercer dormitori és individual i se situa a prop del saló.
Els banys han estat dissenyats amb un estil modern: el bany principal compta amb un plat de dutxa amb mampara de vidre corredissa i un moble amb pica, mentre que el bany de cortesia destaca amb un vàter japonès, un toc exclusiu que no et deixarà indiferent. A més, el pis disposa d'una pràctica terrassa amb espai per a taula i cadires, ideal per gaudir de les nits d'estiu.
**Aspectes destacats: ** - Situació cèntrica - Totalment reformat, moblat i equipat - Orientació Est-Oest - Terrassa i balcons
**Qualitats excepcionals: ** Terres hidràulics, tancaments de fusta amb doble vidre, calefacció elèctrica amb control wifi, il·luminació LED, electrodomèstics de marca Balay i Teka, rentadora, intèrfon i alarma comunitària.
Vine a visitar-lo i deixa't conquistar per aquest pis únic que, sens dubte, et robarà el cor! *Nota: La finca no disposa d'ascensor.*
El preu anunciat no inclou els impostos ni les despeses de notaria i registre.
Comercialitza Vital Immobles, Pompeu Fabra, 7 baixos, 08242 Manresa · Tel. 931 31 43 50
Registre AICAT núm. 6987 · API núm. 2119
Valldaura
Veure'l al mapa d'immoblesUbicació aproximada. Per privacitat de qui hi viu, no marquem l'adreça exacta: la donem quan concertem la visita.