Carrer Francesc Moragas (Manresa)
Pis
Ref. P9132226.000 €
Foto 1 de 19
Ref. P7011
Gran oportunitat ! Pis de 53 m2 econòmic en venda , a la Cra. Pont de Vilomara de Manresa .
Si ets jove i vols independitzar-te, o vols invertir pocs diners en un habitatge , aquesta és una oportunitat immillorable .Totalment reformat i amb possibilitats de deixar-lo al teu gust . Ubicat en una zona amb molta vida, comerços i tot tipus de serveis .Situat en un edifici amb pocs veïns , accedim a l'habitatge per un ampli rebedor/ distribuïdor que ens porta a dues habitacions dobles exteriors , orientades cap a l'est i amb vistes . Tot seguit trobem un ampli traster per a emmagatzematge, vestidor , planxa ... Disposa d'un bany complet equipat amb plat de dutxa i mobiliari en bon estat de conservació . Compta amb un ampli menjador / sala d'estar a on poder relaxar-se i una cuina en molt bon estat i totalment equipada amb tot el necessari .
Recomanem aquest immoble per les següents característiques : Preu econòmic Excel.lent estat de conservació Oportunitat per a invertir Ubicació
Qualitats : Terres de parquet, calefacció de gas natural, tancaments exteriors d'alumini doble vidre, fusteria interior de faig, cuina vitroceràmica .
Núm. de registre 883HXKP07
El preu anunciat no inclou els impostos ni les despeses de notaria i registre.
Comercialitza Vital Immobles, Pompeu Fabra, 7 baixos, 08242 Manresa · Tel. 931 31 43 50
Registre AICAT núm. 6987 · API núm. 2119
Sagrada Família
Veure'l al mapa d'immoblesUbicació aproximada. Per privacitat de qui hi viu, no marquem l'adreça exacta: la donem quan concertem la visita.